Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over onze producten en diensten. Zit je vraag/antwoord er niet tussen? Stuur ons gerust een e-mail! We proberen altijd binnen 24 uur te antwoorden.
Bestellen
Het plaatsen van een bestelling kan gemakkelijk en veilig. Je selecteert een product naar wens en voegt deze toe aan je winkelwagen. Via de winkelwagen knop rechts onderaan de website, kun je je winkelwagen bekijken. Hier kun je eventueel de aantallen per product aanpassen en een product verwijderen en/of toevoegen. Ook kun je op de ‘winkelwagen pagina’ zien wat het totaalbedrag van je bestelling is en de eventuele verzendkosten. Wanneer je op de bestelbutton klikt, wordt je automatisch doorgeschakeld naar de betaalpagina waar je je bestelling kunt betalen en afronden.
Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je hierna vrijwel direct een e-mail met een orderbevestiging. Op deze manier weet je dat je bestelling goed bij ons is doorgekomen. Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@lovestudio.nl. Wij proberen je dan zo snel mogelijk te helpen.
Wanneer je de pagina met het gewenste product opent, kun je direct zien of het product nog op voorraad is. Er staat dan in groene letters “op voorraad”. Indien het product is uitverkocht, kun je je e-mailadres achterlaten, zodat je een bericht ontvangt zodra het product weer op voorraad is.
Wanneer het gaat om een PRE-order, staat dit altijd onder het product vermeldt, en kun je zien wanneer de verwachte uitlevering ongeveer zal plaatsvinden.
Nee. In principe is het niet mogelijk je bestelling dan nog te wijzigen. Als je er toch achter komt dat je een fout hebt gemaakt tijdens je bestelling kun je altijd z.s.m. contact met ons opnemen om te kijken of we nog iets voor je kunnen doen. Vaak is dit helaas niet meer mogelijk, omdat we proberen alle orders zo snel mogelijk te verwerken. Controleer je bestelling dus altijd goed, voordat je hem plaatst. Vooral als het gaat om gepersonaliseerde producten, deze mogen namelijk niet geruild worden.
Betalen
Je kunt je bestelling bij ons altijd veilig betalen met een betaalwijze naar keuze. Naast onder andere Ideal, Creditcard en Apple Pay, kun je bij ons ook betalen met Klarna betaal nu en Klarna betaal later. Zo hoef je je bestelling pas (tot 30 dagen later) te betalen, nadat je hem ontvangen hebt! Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om met Belfius of Bancontact (België) te betalen.
Nee. Zodra je je bestelling hebt betaald is het niet meer mogelijk om te annuleren. De order is hoogstwaarschijnlijk al verwerkt en wellicht al onderweg naar jou. In dit geval kan je het beste wachten tot je bestelling geleverd is en deze vervolgens retour sturen.
Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst!
Je ontvangt doorgaans binnen een aantal minuten na bestelling een orderbevestiging op het door jou doorgegeven mailadres. Niets ontvangen? Misschien is je mailtje in je ongewenste mail/spambox belandt. We raden je aan om dit altijd even te checken. Wanneer de betaling is gelukt, kun je er namelijk vanuit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen. Mocht je niets ontvangen hebben en zou je het graag even nagekeken willen hebben? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op: info@lovestudio.nl Zij gaan voor jou nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem en kunnen je opnieuw een orderbevestiging sturen.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets misgaat met je betaling. Bijvoorbeeld door een storing of het niet goed afmaken van je betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen? We raden je aan om te kijken naar je eigen bankafschrift om te zien of het bedrag is afgeschreven. Wanneer de betaling is gelukt, kun je er vanuit gaan dat de bestelling goed is doorgekomen. Mocht je geen orderbevestiging ontvangen hebben, twijfel je of zou je het toch graag even nagekeken willen hebben? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op: info@lovestudio.nl Zij gaan voor jou nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem. Is er geen geld van je bankrekening afgeschreven en heb je ook geen orderbevestiging ontvangen? Dan kun je er vanuit gaan dat je betaling niet is gelukt en je order dus niet door ons is ontvangen. Je zult de betaling dan opnieuw uit moeten voeren om deze te voltooien.
Levering
We hebben bij Love Studio verschillende levertijden. Alle producten die bij ons op voorraad zijn worden binnen 1 a 2 werkdagen naar je verstuurd. Je kunt zien of een product op voorraad is, door de groene “op voorraad” tekst die bij het specifieke product wordt weergegeven.
Daarnaast verkopen we ook producten met afwijkende levertijden. Denk hierbij aan meubels, gepersonaliseerde producten en PRE-orders. Deze afwijkende levertijden worden altijd vermeldt bij de specifieke productinformatie. Om verwarring of teleurstelling te voorkomen, check altijd voor bestelling goed wat de levertijd van een product is.
Voor Nederland bedragen de verzendkosten:
- Brievenbuspakje (incl. track & trace) PostNL € 3,95.
- Reguliere pakketpost naar een huisadres met PostNL € 5,75.
Wanneer je een bestelling van € 100,00 of hoger plaatst, zal deze gratis worden verzonden.
Voor België bedragen de verzendkosten:
- Brievenbuspakje (Exclusief track & trace) € 7,75.
- Reguliere pakketpost naar een huisadres (Exclusief track & trace) € 9,30. Wanneer je binnen België een bestelling plaatst van € 100,00 of hoger, zal deze gratis verzonden worden.
Je kunt je bestelling volgen met de track en trace code die je in de mail ontvangt. Deze krijg je van de bezorgdienst, nadat je pakketje is verzonden.
Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Heel vervelend! In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@lovestudio.nl Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect. Onze klantenservice neemt je bericht z.s.m in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
Ruilen en retourneren
Je kunt een bij ons gekocht artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen, mits het artikel aan de onderstaande eisen voldoet. Daarnaast moet er een ingevuld retourformulier zijn bijgevoegd. Je kunt je retour aanmelden via info@lovestudio.nl
• Het product is ongedragen/ongebruikt en dus onbeschadigd
• Het product zit in de originele verpakking
• Voeg de pakbon/factuur toe aan jouw retourzending en meld je retour aan via info@lovestudio.nl
• De retour dient binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn en altijd verzonden te worden met track en trace code.
( op deze manier is de status van het pakket voor beide partijen zo goed mogelijk te volgen, zeker indien er onverhoopt iets misgaat )
• Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag z.s.m. (maar altijd binnen 14 dagen retour) op het bij ons bekende rekeningnummer
• LET OP! Behang, (in elkaar gezet) meubilair, Love Boxes en andere (gepersonaliseerde) artikelen worden speciaal voor jou gemaakt/besteld en mogen daarom niet retour.
Ja. De retourkosten zijn voor de rekening van de klant. Je kunt zelf kiezen met welke verzendpartij je je pakket retour wilt sturen, als het maar met een track en trace code is.
Blijkt het artikel bij ontvangst toch helemaal niet naar wens en wil je het graag ruilen voor een ander product, neem dan contact met ons op via de klantenservice op info@lovestudio.nl In geval van ruilen betaalt de klant zelf de kosten voor de retourzending. Wij nemen dan de kosten voor de ‘nieuwe’ verzendkosten voor onze rekening. Voor het eventuele verschil in prijs zal een (credit)factuur worden gemaakt, zodat je geld terugkrijgt of bij kunt betalen.
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Al onze producten worden met liefde (met de hand) gemaakt en zijn van hoge kwaliteit. Mocht het helaas toch voorkomen dat het product niet naar wens is, of gewoon niet is zoals je had verwacht, willen we dit uiteraard graag met je oplossen. Je kunt ons dan een e-mail sturen via info@lovestudio.nl. Wanneer het een klacht betreft over een uiterlijk kenmerk van een product, dan vragen wij je om een foto mee te sturen. Op deze manier kunnen we de klacht direct in behandeling nemen.
Wij nemen klachten altijd erg serieus en je kunt dan ook binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. We kijken dan samen naar een passende oplossing, zodat je alsnog tevreden bent over onze verleende diensten.