VEELGESTELDE VRAGEN
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over onze producten en diensten.
BESTELLEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het plaatsen van een bestelling kan gemakkelijk en veilig. Je selecteert een product naar wens en voegt deze toe aan je winkelwagen. Via de winkelwagen knop bovenaan de website, kun je je winkelwagen bekijken. Hier kun je eventueel de aantallen per product aanpassen en een product verwijderen en/of alsnog toevoegen. Ook kun je op de ‘winkelwagen pagina’ zien wat het totaalbedrag van je bestelling is met hierbij de berekende BTW. Wanneer je op de bestelbutton klikt, wordt je automatisch doorgeschakeld naar de betaalpagina waar je je bestelling kunt betalen en afronden.
Hoe weet ik of mijn bestelling juist verwerkt is?
Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je hierna vrijwel direct een e-mail met een orderbevestiging. Op deze manier weet je dat je bestelling goed bij ons is doorgekomen. Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@lovestudio.nl. Wij proberen je dan zo snel mogelijk te helpen.
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Wanneer je de pagina met het gewenste product opent, kun je direct zien of het product nog op voorraad is. Indien het product is uitverkocht, kun je aangeven dat je bericht wilt ontvangen wanneer het product weer op voorraad is.
Wanneer het gaat om een PRE-order, staat dit altijd onder het product vermeld, en kun je zien wanneer de verwachte levertijd ongeveer zal plaatsvinden.
Kan ik na dat ik mijn bestelling heb gedaan nog iets wijzigen?
Nee. Helaas is het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen na betaling. Dit komt doordat je bestelling dan al verwerkt is en zelfs mogelijk al onderweg is naar jou.
BETALEN
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt bij ons veilig betalen via Ideal. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om met Belfius (België) of met creditcard te betalen.
Kan ik mijn aankoop annuleren?
Nee. Zodra je je bestelling hebt betaald is het niet meer mogelijk om te annuleren. De order is hoogstwaarschijnlijk al verwerkt en wellicht al onderweg naar jou. In dit geval kan je het beste wachten tot je bestelling geleverd is en deze vervolgens retour sturen.
Hebben jullie ook een winkel?
Wij hebben nog géén fysieke winkel.
RUILEN EN RETOURNEREN
Hoe en hoelang kan ik een product retourneren?
Je kunt een bij ons gekocht artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen, mits het artikel aan de onderstaande eisen voldoet. Daarnaast moet er een ingevuld retourformulier zijn bijgevoegd. Je kunt je retour aanmelden via info@lovestudio.nl
• Het product is ongedragen/ongebruikt en dus onbeschadigd
• Het product zit in de originele verpakking
• Voeg de pakbon/factuur toe aan jouw retourzending en meld je retour aan via info@lovestudio.nl
• De retour dient binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn en altijd verzonden te worden met track en trace code.
( op deze manier is de status van het pakket voor beide partijen zo goed mogelijk te volgen, zeker indien er onverhoopt iets misgaat )
• Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag z.s.m. (maar altijd binnen 14 dagen retour) op het bij ons bekende rekeningnummer
• LET OP! Behang, meubilair, Love Boxes en andere (gepersonaliseerde) artikelen worden speciaal voor jou gemaakt/besteld en mogen daarom niet retour.
Zijn er kosten verbonden aan een retourzending?
Ja. De retourkosten zijn voor de rekening van de klant.
Kan ik mijn gekochte product ruilen?
Blijkt het artikel bij ontvangst toch helemaal niet naar wens en wil je het graag ruilen voor een ander product, neem dan contact met ons op via het contactformulier wat op onze website te vinden is. In geval van ruilen betaalt de klant zelf de kosten voor de retourzending. Wij nemen dan de kosten voor de ‘nieuwe’ verzendkosten voor onze rekening. Voor het eventuele verschil in prijs zal een (credit)factuur worden gemaakt, zodat je geld terugkrijgt of bij kunt betalen.
LEVERTIJD
Wat is de levertijd wanneer je bij ons een product koopt?
Bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 14.00 uur worden geplaatst, worden (mits het product op voorraad is) dezelfde dag nog verzonden. Met uitzondering van feestdagen. Wanneer je een bestelling plaatst NA vrijdag 14.00 uur, zaterdag of zondag, ontvang je je bestelling op dinsdag.
Als het gaat om een besteld PRE order product, staat de verwachte levertijd genoteerd op de pagina van het gekozen product.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland bedragen de verzendkosten:
- Brievenbuspakje (incl. track & trace) € 3,95
- Reguliere pakketpost aan een DHL afhaalpunt € 4,50
- Reguliere pakketpost naar een huisadres € 5,75
(Bovenstaande is afhankelijk van grootte en gewicht van het pakket). Wanneer je binnen Nederland een bestelling van € 75,00 of hoger plaatst, zal deze gratis worden verzonden.
Voor België bedragen de verzendkosten:
- Brievenbuspakje (Exclusief track & trace) € 7,75
- Reguliere pakketpost naar een huisadres (Exclusief track & trace) € 9,30
Wanneer je binnen België een bestelling plaatst van € 100,00 of hoger, zal deze gratis verzonden worden.
KLACHTENPROCEDURE
Mijn product is niet naar wens, en nu?
Wanneer een product niet aan u verwachtigen voldoet, kun je deze retourneren. Kijk onder de button retourneren en ruilen hoe je je product terug kunt sturen en welke voorwaarden hieraan verbonden zijn.
Ik heb een klacht, wat nu?
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Al onze producten worden met liefde met de hand gemaakt en zijn van hoge kwaliteit. Mocht het helaas toch voorkomen dat het product niet naar wens is, of gewoon niet is zoals je had verwacht, willen we dit uiteraard graag met je oplossen. Je kunt ons dan een E-mail sturen via info@lovestudio.nl. Wanneer het een klacht betreft over een uiterlijk kenmerk van een product, dan vragen wij je om een foto mee te sturen. Op deze manier kunnen we de klacht direct in behandeling nemen.
Wij nemen klachten altijd erg serieus en je kunt dan ook binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. We kijken dan samen naar een passende oplossing, zodat je alsnog tevreden bent over onze verleende diensten.
GARANTIE
Heb ik garantie op mijn gekochte product?
Ja. Bij al onze geleverde producten is sprake van wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product datgene is of moet zijn wat je er van mag verwachten. Is dit niet het geval, dan zullen wij, Love Studio, ervoor zorgen dat het product hersteld of vervangen wordt. Mochten we écht niet tot een gezamenlijke oplossing komen, zullen wij het aankoopbedrag restitueren.
KORTINGSCODES
Werken jullie met kortingscodes?
Ja. Wij geven soms een kortingscode weg. Deze kun je dan vinden op onze socials of via onze website. Heb je je aangemeld voor de nieuwsbrief, krijg je hier ook bericht over in je mail.
Onze kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere kortingscodes.
Kan ik een kortingscode meerdere keren gebruiken?
Nee. Elke kortingscode kan één keer gebruikt worden, per persoon en per E-mailadres.
Wat gebeurd er met mijn kortingscode wanneer ik mijn bestelde product retour stuur?
Dit is afhankelijk van hoelang de kortingscode geldig is. Is de kortingscode nog geldig, ontvang je een nieuwe geldige code. Is de kortingscode dan al verlopen, komt deze te vervallen.